Voitto kotiin!
Voitimme yhdessä Taisteen kanssa Grand One 2025 -kisan parhaan digitaalisen palvelun kategorian työllämme Hesburgerin tilaustenhallinnan järjestelmän kehittämiseksi. Tämän lisäksi työ sai kunniamaininnat parhaan palvelumuotoilun ja käyttökokemuksen kategorioissa.
Grand One -raati nosti yhdeksi voiton elementeistä sen, että tilaustenhallinnan uudistus parantaa sekä asiakkaiden, että työntekijöiden käyttökokemusta. Tämä ei olekaan ihme, sillä tilaustenhallinnan ratkaisua on kehitetty tiiviissä yhteistyössä sekä ravintoloiden työntekijöiden, että Hesburgerin operatiivisen johdon kanssa Hesburger Test Labs -konseptin alla. Yhteistyön lopputuloksena on on toteutus, joka raadinkin mukaan on “enemmän, kuin pelkkä teknologinen päivitys”.
"This year’s best digital service winner enhances both customer and employee experiences and goes beyond just being a technology update. With end-user involvement and thorough testing it addresses multi-channel challenges and improves daily operations through usability at its core."
- Grand One -raadin arvio työstämme
Seitsemän eri tilauskanavan tilaukset yhteen paikkaan yhdistävään tilaustenhallinnan järjestelmään voit tutustua video- ja tekstimuodossa täältä: Hesburgerin tilausten hallinnan uudistus
Palkinto on myös loistava virstanpylväs yhteistöllemme Taisteen kanssa. Aradon tiimi on toiminut Taisteen mukana tilaustenhallinnan uudistuksen projektissa usean vuoden ajan ja olemme osallistuneet muun muassa itsepalvelukassojen ja kassajärjestelmien kehittämiseen sekä auttaneet skaalaamaan ratkaisua Hesburgerin lähes neljäänsataan ravintolaan Suomessa ja maailmalla.
Näin voittoa kommentoi toimitusjohtajamme Anssi Soinu, joka on tehnyt tiimissä töitä Head of POS & Global Rollouts -roolissa:
Tämä palkinto on hieno osoitus yhteistyön voimasta Hesburgerin, Taisteen ja meidän välillämme. Kun design -osaaminen, tekninen kyvykkyys, aktiivinen kommunikointi ja kova työnteko valjastetaan palvelemaan muutokselle avointa asiakasta saadaan aikaan hienoja juttuja. Tällä porukalla onkin ilo jatkaa kehitystä yhä pidemmälle!
Kuten sanottua, tästä on hyvä jatkaa! Ravintola-ala jatkaa monella tapaa muutostaan digitaalisten palvelujen ja niiden käyttötapojen kehittyessä sekä asiakkaille, että työntekijöille, joten tekemistä kyllä riittää! Nautitaan kuitenkin hetki myös voitosta ja kiitos vielä kerran Hesburger, Taiste ja Grand One parhaan digitaalisen kategorian voitosta ja ikimuistoisesta illasta!
Tutustu voiton tuoneeseen kilpailutyöhön täältä: Hesburgerin tilausten hallinnan uudistus.
Lisätietoa yhteistyöstämme Taisteen kanssa löydät tästä Taiste Talks -keskustelusta Anssin ja Taisteen perustajien Mikko Harjun ja Ville Kaislan välillä.